Pages

Saturday 6 July 2013

Datang Lagi

Alhamdulillah... walaupun kehidupan semakin sukar semakin banyak perkara yang perlu difikirkan dan perlu dilaksanakan..serta semakin banyak amanah dan tanggungjawab yang harus dipikul..aku masih lagi disini..masih dapat menaip serta mencoretkan apa yang lahir dari hati dan fikiran di blog ini.

Alhamdulillah... aku mempunyai teman2 seperjuangan yang saling memahami serta saling ingat mengingati antara satu sama lain tentang agama, kehidupan, nilai-nilai murni....

Alhamdulillah... sekali lagi aku diberi peluang untuk bertemu bulan Ramadhan...dan mengaharap umur ku panjang untuk sampai ke bulan yang mulia itu serta diberi kesihatan yang baik supaya aku dapat mengerjakan ibadah dengan sempurna...

Ya Allah aku harap...aku dapat menempuhi ujian kehidupan ini dengan baik...kuatkan lah semangat ku dan iman ku...aminn.

2 comments:

blu4sky said...

salam nadia,

selamat berpuasa..
tadi berkesempatan berjumpa dengan your mom..finally :)

NedyNadia said...

Wsalam, alhamdulillah jmp jugak akhirnya..hee :)

Post a Comment