Pages

Sunday 7 July 2013

Setengah mati

Rasa setengah mati......kalau lagu indonesia tu rindu setengah mati
Tapi tu lah aku lalui semalam
Tambahan lagi bila keseorangan
Lama juga bertarung dengan angin yang datang serang tiba2
Baru ku tahu macam tu perasaannya bila hidup keseorangan
Mungkin kalau ajal sampai...tak siapa pun tahu
Ada yang tahu pun seperti tak peduli

Penah suatu masa dulu
diserang angin waktu sedang aku memandu
cepat2 aku behenti ketepi
memang bahaya waktu tu
Alhamdulillah tak jadi apa2
lama jugak nak pulihkan diri
selalunya ibu yang akan jaga n pulihkan aku dgn izin Nya
Rindu ibu...kadang2 terasa tapak tangan ibu mengusap muka ku
Yay nextweek balik leh peluk ibu..^_^

Alhamdulillah ujian ini memberi aku banyak pengajaran
baru ku tahu rasa setengah mati bila orang yang kita harapkan
mengambil berat tentang kita rupanya tidak mengendahkan kita
siapalah aku ini....(ala2 lagu amy mastura..keke)



No comments:

Post a Comment