Pages

Thursday 17 May 2012

Wedding Sahabat

Oh hampir terlupa nak buat entry ni.....ahad yang lepas adalah hari berbahagia sahabat ku...dan aku mendapat status WAJIB DATANG....kalau dia tak buat status tu pun aku tetap akan hadir sebab he is one of my best buddy ever, tu pun kalau dijemput la kan.....nasib baik dia jemput kalau tak memang dah kene siku...haha

aku pun bizi la mengajak sahabat2 yang lain...acap...palan...semua menunjukkan tanda2 positif nak join....tapi last2 semua tak pegi....ada hal yang tak dapat dielakkan katanya......yang ikut sama mahir dan inas...huhu
kami pun betolak la ke rawang....dulu dah penah pegi sekali dah rumah mamat ni so ingat la sikit2 jalan tu..tak susah pun...cumanye dalam map kad kawin dia tu ada tanah perkuburan depan simpang taman perumahan bandar tasik puteri...tak perasan lak....mahir pun konpius2 gak...bedal je lah

erkk ape la yang aku merapu cerita ni..haha


Selamat pengantin baru Hafiz and Mira......semoga berkekalan dan bahagia hingga ke akhirat...dapat anak yang kacak2 n cun2....soleh n solehah....nanti kita leh kenenkan ngan anak kita lak...jadi besan...kuikuikui....baru happening...nanti aku postkan hadiah wedding ko ye...aritu tak sempat

haaa hamek ko apis...aku tepek gambar ko kat blog aku....hahaha dia ni la pencetus n pendorong wujudnye blog nih...tak sangka lak aku dah ada blog haha.... eh kata nak order cheese tart aku tuk wedding ko..hampeh...kalau tak leh mira rasa..kan mira.... ^___^

No comments:

Post a Comment