Pages

Friday 1 June 2012

Wedding Lagi [Khas buat Gang Muslimah BS 2003-2008]

Salam...akhir2 ni memang banyak sangat kenduri kawin
yang terbaru kenduri kawin one of my bestfriends...marziah a.k.a amar di Jasin, Melaka
dan aku la juga pengapit nye..well..tinggal aku sorang je dalam gang uitm yang masih single n available...ceceh promote la plak kan..haha

teringat zaman diploma dan degree dolu2....kami di cop n digelar sebagai gang muslimah oleh dak2 kelas...tak tahu la kenapa...eh tapi memang la muslimah tu maksudnya wanita islam kan?? haha apada dorang ni... masa mandi pantai study trip kat terengganu dulu pun dak2 laki panggil ombak muslimah la...haha tapi alhamdulillah..thanks for that 'title' guys! ^__^

 waktu beraya di kajang
 main bowling di Plaza Alam Sentral, Shah Alam
dari kanan...amar, fiza, nadia, ida, ju'a dan najwa....di Pizza Hut...waktu ni final year of degree

bila la nak berkumpul macam ni lagi kan...kalau berkumpul pun masing2 dah bawa anak dan suami...insyaAllah aku pulak menyusul macam korang2 semua....doakan aku ye...hehe mungkin anak korang leh jadi flower girl aku...korang jadi bride's maid...hehe suami2 korang jadi penanggah...haha

 Fiza 
May 2009

Najwa
December 2010

 Ida
Jun 2011

Ju'a
July 2011

Amar
May 2012

dah macam koleksi dah kan...hehe Tahniah sahabat2 ku...semoga kalian sentiasa diberkati dan kekal bahagia hingga ke syurga....aminnn


No comments:

Post a Comment