Pages

Tuesday 15 May 2012

Hari Guru

Salam...

Harini sangat bermakna....dah 1 semester berlalu sebagai tenaga pengajar...n harini pertama kali dalam hidup...dapat ucapan hari guru daripada student2 dan rakan2....terharu sangat...thank you very much my dear students.....saya sentiasa doa kan awak semua berjaya dengan cemerlang di dunia dan lebih2 lagi di akhirat... ^__^ tak sabar nak jumpa awak2 next semester...

dan tadi seorang sahabat yang baru aku kenali menghadiahkan puisi untuk aku...ya Allah terharu..ingatkan copy paste mana2...sori ye hehe..memang original dari dia...dan memang secara spontan puisi tu terhasil... rasa nak nangis pun ada...hehe

buat kamo y bergelar "pemberi" ingin saja aku gubahkan puisi
lilin seringkali dijadikan tajaan buat usahamu
cahaya seringkali juga ditampal oleh penerimamu
walhal ilmu dan cahaya seringkali membimbing si pendengar untuk membawa cita²
inilah yang dinamakan bumi gerhana.
rumpun² dahagakan air,burung² dahagakan angin.jadilah arus itu untuk memberi jalan y terbaik,dan terbangkanlah anak didikmu ke awan cemerlang.

Rindu semua cikgu2 yang pernah ajar dulu...terima kasih cikgu n pensyarah2...tanpa kamu semua saya takkan capai dan berada di tempat saya sekarang sebagai tenaga pengajar seperti kamu semua... ^__^ ..... V(",)V

Love,

Nadia Kamaruddin

No comments:

Post a Comment