Pages

Friday 3 August 2012

Wlumcmanapn (Walaumacamanapun)

Alhamdulillah di pagi jumaat yang ceria ni aku masih lagi bernafas...

Sunyi je kat ofis pagi ni...kebanyakannya ada kelas...tinggal aku dan ida je di ofis...
walaupun sunyi aku masih dapat rasakan aura ceria di pagi jumaat ni... ^___^
emm tetiba aku teringat perkataan "wlumcmanapn" yang aku suka guna...memang salah pun perkataan tu dan sebelum ni tak de siapa pun pernah tegur sampai la 1 hari tu...ada orang tu kata klaka perkataan tu...haha aku pun tetiba terasa klaka gak... keke... merosakkan bahasa je kan aku ni..aduii...berkawan lak dengan orang ahli bahasa...haha ahhh malu...xpe xpe itu lah aku hehe...terkecewa tukar jadi terkeciwa...walaubagaimanapun jadi walaumacamanapun...hihi

Ohh sahabat ku di Mesir nak pulang beraya di Malaysia...harapnya dapat lah tiket tu....tapi katanya nak gi olimpik lak..muyskil musykil....dan ajak aku skali tu gi olimpik...musykil musykil musykil...hehehe
Semoga selamat sampai ke Malaysia...lambat pun tak pe la...asalkan sampai...insyaAllah panjang umur, murah rezeki, ada jodoh..bertemu la kita ye..

we plan, Allah plans and Allah is the best planners

3 comments:

Anonymous said...

amboiii. amboiii :)

NedyNadia said...

panjang nye amboiii dia tu... hi yuki! V(",)V

Anonymous said...

amboii ade makna tu miss. ohh hi miss! miss you. (^_^)

Post a Comment