Pages

Saturday 14 July 2012

Gontor to Malaysia

Alhamdulillah....

di pagi subuh yang hening ni tanpa ada suara satu manusia pun...aku dah mengadap laptop..menanti orang yang tak kunjung tiba memang satu penyeksaan.. T____T mana la dia ni......tak pe tak pe...ada hal kut
Oh ye teringat sesuatu....adik!!....setahun dah dia di Gontor...balik dah dia ke sini...rindu adik
yay! adik dah selamat sampai Malaysia.....tapi tak dapat lagi jumpa si buntat tu....
InsyaAllah next week jumaat aku balik...1st Ramadhan next week...heee dapat la besahur dengan adik dan keluarga...

mmm...macam2 nak borak ngan adik ni....macamana la rupa dia ye.....aku dapat rasakan yang dia semakin kurus...mungkin cerah sikit kut...or semakin gelap..hee

ada 1 gamba masa adik mula2 nak ke Gontor...tapi gambar tu blur sikit...



eh ada dua rupanye...hihu.....

laaa dah pukul 7.25 pagi...lambat nye la aku menaip skang ni.....tu la lama sangat tak menggoreng kat blog ni...kan dah jadi macam kurakura....hmmm x pe la

orang yang dinantikan masih tak muncul.....tak pe tak pe....bersabar insyaAllah dapat A ++.....ingat ye wahai student2 ku....kena ada usaha lebih untuk A ++........ni la yang dinamakan cacamarba....tetiba bagi nasihat kat student....padahal untuk diri sendiri juga .... ;p .......

oklah....daaaaaaaaaaaaa................assalamualaikum ^__^

2 comments:

blu4sky said...

assalamualaikum,
saya tengah cari information tentang kemasukkan ke gontor..insyallah kalau diizankan nak hantar anak ke sana..
another thing, saya konfius sket tentang ujian kemasukkan ke gontor.. untuk persediaan di gontor 2 pun ada ujian juga ye..
boleh tak saya contact nedy through email.. sebab saya nak tanya lebih lanjut tentang gontor since nedy ada keluarga yang study kat situ.. thank you in advance

NedyNadia said...

waalaikumussalam,
bleh..ni email sy.. nadydin@gmail.com
insyaAllah sy bleh bg info tentang kemasukan gontor ni..

Post a Comment