Pages

Friday 2 December 2011

Pagi Jumaat Yang Damai

Salam...pagi ni seperti biasa sampai ke opis jam 7.50....thumb print jam 7.45.....keluar rumah jam 7.30.....urutan yang terbalik ye...haha dan seperti biasa perut grrrrgrrrr....

sangat tak lalu nak makan pagi2....so selalunya sebelum keluar rumah mesti minum air kosong + jeli gamat + vitamin C.....tapi kalau tetibe teringin nak makan...amek la 1 paket biskut jacob.....tapi 2 keping je yang lalu....

Hari ni cuaca pagi mendung...tapi sangat mendamaikan.....dan hari ni tak de kelas....tapi banyak perkara harus di setel kan....my partner in this room ada kelas....so aku keseorangan....kalau dia ada pun...aku pandang dia..dia pandang aku (mungkin la pandang kot) hahaha...

dan pintu bilik ni memang tak boleh di tutup disebabkan partner aku adalah seorang lelaki...kakaka...memang kelakar.....tapi thanks to him for inviting me to be his partner in this room....kalo tak merempat lagi la aku tak ada bilik tetap..huhu.....kesian student cari aku merata rata...nak consult n anta asignment pun mungkin susah....okeh enough for the mumbling luahan rasa hati yang tak terasa sangat....kakaka

Got work to do! chaiyok chaiyok!! ^__^

No comments:

Post a Comment