Pages

Friday 19 August 2011

Jodoh

Salam...di pagi yang mulia ari jumaat nih sangat lah sejuk...aircond 23darjah celcius....tapi rasanye macam -1darjah celcius.....jari ni ketar2 taip blog nih....isma tengah seronok jerit2 kat bilik mummy dia...dari kul 6pagi tadi dia duk jerit2 seronok...cukup tido la tu...jap lagi mummy dia transfer la tu isma ke kakanty dia..

kan dah kata dahh....sampai dah isma kat bilik aku nih...happy je muka...ni sibuk2 nak tekan2 keyboard laptop...berperang ngan kakanty....huuuu...okeh dah tenang sket...dia sibuk bukak tutup kotak

kelmarin borak2 ngan kawan baik ku sorang nih...topik nye soal jodoh....waaa....baya2 aku ni memang tak de topik lain dah...cite jodoh...cite kawen...jodoh..kawen..jodoh..kawen.....kalau ada kawan2 lama kontek borak2...soalan pertama mesti tanya kawen...dah kawen ke belum?....tak tanya khabar dah....mesti tanya kawen dulu.....lagi2 kalau kawan lelaki yang kontek.....biasa la tu kan...haha...dengan happy nye aku jawab...belum ade jodoh lagi...ada nanti insyaAllah aku jemput nye korang..haha

gang2 ku sume dah kawen...kecuali sorang...tu pun on the way tu nak jadi status puan....mmm bila pikir2 balik sume kawan2 yang baik n rapat ngan aku...sume ketemu jodoh...alhamdulillah...tak kira la lelaki ke perempuan...sume2 lah...ada yang on the way feeling2 pun ada...haha...haih tetibe terasa lonely...ahaha...errr eh tak lah...tiap2 ari chuck wat lawak...tegelak2 aku tiap2 ari...chuck spy yang klaka tu ek...bukan chuck jiran sebelah...baru2 ni jebon lak wat hati ku happy...haha...best baca blog jebon nih...memang lawak....tak leh nak tidur bila teringat lawak2 dia tu.....lawak ada kelas gituu..haha

ohh kena benti menaip...nak setel kan isma jap....sambung lagi zassssssss

No comments:

Post a Comment